:: Tag—> Siapa Kau?

Hendak membuat kerja tapi mengantuk. Bukak blog.Tengok blog kawan2. Rupa2 nya saya di tag oleh Shaida….ok..jomm layan tag!

Eh…japp…

Saja je..nak ajak tengok gambar saya dulu…. ;P

okeh2…jomm sambung menjawab soalan…

1.   SIAPA KAU SEMALAM?

oh..semalam saya jadi town planner lah. Start dari pavillion lepas tu pegi Hulu Langat lepas tu sampai ofis. Sampai malam….Lepas tu jadi housemate2 lah kepada mereka2…

2.   SIAPA KAU TAHUN LEPAS?

emm..tahun lepas ek? 2010 lah ni yer? 6 month i’m being a scientist. Resigned. Then get my job that i’m in. Town Planner until now. Yeah! I love my job and my career right now. ooppss….sorry to my future husband. i don’t have any plan to send resignation letter at my boss’s desk. 😛

A friend for  someone tapi sekarang tidak lagi 🙂

3.   SIAPA KAU 5 TAHUN LEPAS?

erk..2006 ke? 3rd year in utm..rasanya lah..ingat x ingat..JKM Kolej 11 …jawatan x ingat lah..Wifey to be for someone that i’m love tapi jodoh kami tiada…ish2….sedih kan? Ingat lagi..keliling kawan2 yang menemani saya sehingga saya stabil dan waras.thanks kawan2!

4.   SIAPA KAU 10 TAHUN LEPAS

Mak aihh…pening malam2 nk mengingat tahun2 ke belakang ni….2001 yer??? SPM candidate lah konon2 nye….so exam!!!

5.   SIAPA KAU DI KALANGAN KAWAN2?

Eh..tanya lah kawan2 saya.kenapa ty saya? Diaorg yang menilai saya..heheh

ok lah..maybe  saya ni seorang yang happy, banyak cakap, main belasah je. x serius but sometimes bit emo lah. tu utk kawan2 yang sangat rapat dgn saya. Mostly, they easy to share something with me. Itu mungkin hasil lakonan mantap saya untuk menjadi good listener..kah2.  i appreciate all of them

6.   SIAPA KAU DI RUMAH?

Kakak yang garang.Garang ke? x da lah but kasar ckit lah dgn adik. I’m not going to show her that i love her. Ego sikit di situ…huahua.

Anak yang x berapa nak rajin. Hasil manjaan mummy. Sehingga sekarang x berapa nak bijak menguruskan rumah dan tangga..

Adik yang manja ckit…ckit lah…tapi selalu gak.keh2..

Acik yang suka bercerita dan bernyanyi kepada anak2 buah. Menari adalah selalu. Rosak2 anak2 buah aku…ngeh2

7.   SIAPA KAU KALAU BERCINTA?

Always be follower, bukan dominant, merajuk? mungkin tp senang je untuk dipujuk. Penuh dengan kasih sayang…hahaha.not too jelousy, flexible, ape lg ek????tapi…jangan dimaki2 sbb saya terlalu sensitif with caci maki..

8.   SIAPA KAU KALAU MARAH?

erk…camne nak marah kalau bila saya marah x da pun yang takut..huhu.

9.   SIAPA KAU 5 TAHUN AKAN DATANG?

mummy kepada 2 orang anak..ok x? heheh..nak dua2 perempuan…kah2…berangan lah yer diri! hakktuiii

10. SIAPA KAU TAG LEPAS NI??

hahaha…ni lemah ni….okeh lah…semua orang yang berada di dalam list kawan2 blogger saya. Yang x da pun boleh…mana2 yang rajin view page ni lah…

Dan ini lah budak yang tag saya untuk malam ini…

okeh! sampai jumpa nanti!

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

