:: Hari ini…

Tarikh hari ini cantik ke? biasa jer rasanya….11.1.11…untuk orang yang x kisah pasal nombor macam saya ni memang x da maknanya lah nk nombor2 cantik ni..hahaha…tapi….1.11.11 akan saya hitung harinya..hahahah…

eh..okeh la..bukan nk cerita pasal tarikh yang cantik ke ape ke. saja jerk nak share cerita untuk hari ini. Saya masih di ofis lagi ni. Sekarang dah pukul 1952 untuk jam handphone saya. actually saya x tahu jam tu cepat berapa minit. so saya ikut je lah jam tu pukul itu yer. apa yer yang saya buat hari ini???

apa lagi..kerja lah kan. pagi2 lagi saya dah kat Kajang. Mengejar submisson semalam yang pending disebabkan en.engineer tidak bagi submission PDC-1 dekat saya. silap saya juga sebab terlepas pandang..tapi nak salahkan engineer gak sebab dia sepatutnya tau lah saya nak submit memang kena ada benda tu..hehehe. Saya dah ada pengalaman dah untuk itu waktu submit kat Kuala Langat hari tu…tapi tu saya buat selamber…planner yang isi form PDC-1 tu…(mampus kalo bos tau)haha.eh..tapi waktu tu, engineer dia dah siapkan dokumen yer, cuma form jerk yang x isi..huhu. tapi kali ni memang 1 set x da..tapi x pe..en.engineer tu dah byk pengalaman kan..jadi setel lah masalah itu. eh..PDC-1 tu untuk kiraan sistem pembetungan tau. kena anto kat iwk…huhu

Dalam tengahari tadi, saya dapat call. Bertubi2 jugak call nya. Saya x sempat angkat sebab bateri hp x charge kan.Then…bila dah dapat cakap dgn caller tu…nak tau x sapa??? someone yang memang saya sangat kenal….panggil saya balik untuk Pilihanraya Umum.Hadoi!!! ingatkan ada yang urgent lah..hahaha….dan terus terpikir, dah nak pilihanraya ke? bila nya? saya memang x tau dah pasal politik2 ni…apa jadi dekat negara pun saya x tahu. Ana Rafali menang AJL pun orang lain yang bagitau kat saya..hahaha. Bukan saya x nak ambil tahu tapi memang x nak lah…hahaha… x pa lah…nanti bila dah tiba masa mengundi, saya mengundi yer. 🙂

Okeh la. Saya nak kemas2 ni.Nak balik dah. Ada orang ajak saya keluar malam ni.(macam tau2 je housemate outstation). Eh…dah bermalam2 saya x keluar kan? Ye lah..saya pun baru jer rasa nak sihat kan.

Eh..malam tadi saya keluar gak sekejap. lupa yer diri ?huhuhu…

okeh! sampai jumpa nanti ya! 🙂

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

