:: eh..rindu

Penyembuh Rindu

by: Diana Danielle ft. Mawi

 

 

best kan? jadi kalau rindu saya selepas ni..selain berdoa kita akan berjumpa satu hari nanti, dengar lah lagu ni juga. bukan saya ajak menjiwangkan diri yer..hehehe

Saya pun x tahu bila saya akan berjumpa awak, awak, awak dan awak semua. kalau dekat marilah datang menjenguk saya. Kalau jauh, kita berdoa yer nanti kita akan berjumpa lagi. Kalau awak-awak semua ada yang merindu saya (ada ke?), saya pun merindu awak semua….

‘Kenangkan lah saat indah sebagai penyembuh rindu’

Sampai jumpa nanti ya!

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

