:: Dunia Baru

Tema akhir2 ini adalah baru yer.harap maklum.

mmm…dunia x da lah baru. still lagi sama.semakin tua mungkin.hehehe.saya teringat pulak waktu sekolah dulu, saya pergi kem alam sekitar peringkat negeri (wah..pecinta alam rupanya saya), the motivator tu selalu sebut..bumi semakin tua..bumi semakin tua..jagalah bumi kita…tu lah agaknya saya cakap dunia pun semakin tua….(ada kaitan ker?)

aah…saya skrg berada di tempat baru.rumah baru.jiran baru.kawan baru.saya gembira rasanya setakat ini.hehehe. eh…kalau ada masa, datang lah ke rumah baru saya. tapi saya x habis kemas rumah lg lah. banyak rupanya barang2 yang perlu saya angkut hari tu. selori besar jugak lah……thanks sgt kepada jiran baru yang banyak membantu semasa berpindah hari tu. sampaikan memasang almari dan katil pun mereka suami isteri tolong. ye lah…saya sampai 2x kena hempap dgn pintu almari.berangan x nak menyusahkan org…last2 ada yg mengoffer membantu. terima kasih sangat.

eh..sebelum masuk rumah baru, mesti lah kena ada rumah kan? dan terima kasih juga kepada kawan2 yang disamping saya ketika saya menjadi nomad. membantu saya mencari rumah. walaupun hanya bg no fon tuan rumah. itu sudah ckup membantu.thanks to JLP jugak sbb sepanjang masa bersama saya.hehe. kesian dia…penuh barang dalam dia. JLP saya pun dah semakin tua. dah ada bunyi krekk…krekk..krekk…

mm..sudah lah yer. saya kena finalkan repot yg di tinggalkan oleh cik abg hijas. nanti ada masa saya akan mengupdate hari2.thanks semua!

sampai jumpa nanti!

 

Advertisements

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: