:: Semua baru ke?

Sebelum apa2 saya mintak maaf jika saya ada mention nama sesiapa….

Dah masuk tahun baru yer….mesti ingat saya nak cakap pasal azam baru kan? x mo lah….share2 azam. sebab 2010 punya azam satu pun saya x capai. so tahun 2011 saya x nak create ape2. membuatkan saya akan rs down bila ingat apa2 yg x capai tu kan.

okeh lah..tahun baru ni saya akan bermula dengan suasana baru. saya harap saya berjaya dengan keluarga kecik yang saya akan bina ini. saya harap saya berjumpa dengan ramai lagi orang2 baru dekat tempat baru. tempat lepak pun harap2 baru. (lepak ke?). tapi saya macam kuatir sebab masih ada lagi kebenaran yang saya x boleh terima. saya berlari dengan yang ini dan mungkin akan terjumpa yang itu.xpe2…boleh rasanya….doakan saya yer!

saya akhiri tahun 2010 dengan perkara yang tidak menggembirakan. bukan untuk mengenang perkara yang sudah. tp masih terasa kesan dia. saya ada regret di situ…tapi sampai bila kan saya nak biarkan orang marah saya secara melulu. semua melepaskan kemarahan dekat saya.saya minta maaf yer dengan keputusan yang saya ambil secara mendadak. dulu saya selalu rasa bila orang buat perkara unfair dengan saya. ni saya dah buat dekat orang. dan saya dah rasa………….betapa x seronoknya kta berlaku x adil dengan orang. saya rasanya sekarang. saya berdiam diri sebab kalo saya berkata2 akan menjadi lebih besar. maaf kan saya yer…..sama2 kita doakan yang baik2 saja untuk masing2. saya teringat apa yang ise pernah gelakkan saya ‘baru tau ke dunia ni x adil!’

eh..bercakap pasal ise, kawan2 yang tau saya ada berkawan dengan ise tahun 2010…saya tidak lagi berkawan dengan dia. dia pun mungkin dah x berminat untuk berkawan dengan saya. mungkin dia dah jumpa kawan yang lain. mungkin lah.saya tidak pasti semua itu. jadi jangan tanya saya yer…ise pergi ke x stadium? ise kt mana? x keluar dengan ise ke?…..saya tidak mengharapkan kawan baru untuk tahun baru…sebab amat susah untuk saya untuk memulakan sesuatu yang baru..buat apa kan saya berpura2 untuk dengan yang lain..tapi x bermakna saya x nk berkawan dengan orang lain…..hahaha….saya kawan tau dengan semua. jangan risau..kalau saya kata kta akan keluar….kita akan keluar jugak….kalau panjang umur…

ada satu perkara besar yang akan saya tunggu untuk 2011 ni…..ada sesetengah orang sekeliling saya yang dah mengetahui…actually bukanlah perkara besar sangat pun…tapi saya decide untuk melakukannya…jadi skrg matlamat saya untuk tahun ini adalah untuk itu…itu satu..dan ada lagi satu….yang itu saya x sepenuh hati untuk decide.kalo saya ambil keputusan ini..bermakna saya terpaksa.hahaha. saya terpaksa untuk melupakan semua yang lain…..(macam pening lah cerita ni..sebab saya x mentioned secara direct ape benda nye….) saya x bgtau terang2 sebab mana lah tau umur x panjang kan..dah x jadi… :p

eh..ok lah.saya kena ada ckup yang rehat untuk perkara besok. saya rindulah orang2 yang pernah dekat dengan saya dulu…..saya rindu nak keluar dengan topek, dn ngn ise…..lepak dengan norzie, topek, peja,ad ngn ise…..keluar ke klcc, pavillion, bukit bintang dengan faizul..bercerita dan keluar bersama abang asyraf saya (dia dh ada gf skrg..so sy dah x penting dh), bermain badminton dengan adib (adib backup saya di belakang) dan bermain tenis dgn fik (akan ingat kta jd bergu)…..wahh…banyaknya perkara yang saya sangat rindu nak buatt…..tapi saya tahu..semua tu x kan ada lagi….

eh..melalut pulak….sampai jumpa nanti yer!

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

