:: oh Hantu Kak Limah

best ke?

betul kan tu soalan first yang keluar dari korang kan? ok..jujur dan ikhlas dari hati saya cakap cerita ini best! untuk orang2 yang tension, x berapa nk happy memang sesuai tengok cerita ini. but for others loves movie that have motif, strongly plot  and tough ending, i think this film is not suitable for you. but doesn’t matter if u still want to try watch it.. 😛

i know…when say about Mamat Khalid’s film, some of you will say, ‘mm..cerita  ntah ape2.xde masa depan.lawak x jadi.mesej x sampai’ kan? is’t true? saya pun ada jugak berfikiran macam tu.tapi kebanyakan cerita dia saya still jugak tengok. termasuklah ‘kala malam bulan mengambang’ yang juga ntah ape2.

ok, back to entry about ‘hantu kak limah balik ke rumah’…saya dah pergi tengok.semalam.walaupun meronta2 hati saya nak tengok narnia, tapi x pe la..for the first, support dulu local film right. q untuk beli tiket memang la panjang but luckily  for us sebab booking kan..so terus la ke kaunter booking :P.ala…ramai2 tu sebab nak tgk narnia la tu.macam lah saya x tahu.eh..tapi penuh jugak tau hall untuk hantu kak limah ni..just beberapa row depan tu kosong la. tp kategori penuh gak la if compare with estate last month.

okeh…cerita hantu kak limah tu begini………

*

*

*

mm…x jd nak cerita la.ape kata pergi tengok.mcm x rugi jerk habiskan RM14 (for me la) untuk cerita ni. mahal kan tiket? tp x pe la…saya tergelak2.orang sebelah saya pun tergelak2. orang se’hall’ dengan saya juga semua gelak….jadi kalau semua korang nk gelak2 jugak jom lah tengok cerita ni. masuk hari ni baru 3 hari dia ditayangkan.

okeh la..ate kome semua pegi lah nengoknye..x de le rugi.teman bagi 4 /5 bintang untuk antu kak limoh ni.nak bagi bintang penuh rase nye idok le sesuai sbb ujung ceritanye idok ler berapa best sgt .ate tapi boleh le lagi teman terima ending rupe itu…

———————————————–

ehem2..promote cerita ni weh…ok x bro? ok la kan? its better la from nothing 😛

 

 

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

2 responses to “:: oh Hantu Kak Limah

  • mas

    kak chah.. sebenarnye cerite mamat khalid ni penuh dgn mesej tersembunyi terutama mesej mengenai keadaan semase… hehe.. cume kadang2 ramai yg x perasan… tapi org yg terkene tu.. puh… pedassss…..

    hehe, mas nak g tgk ujung minggu ni sebab ujung minggu dulu dah tgk narnia…. (mas bg 3 bintang jek kat narnia tu.. hehe)

Leave a Reply

