HuTaNG Ku~~~

ola…saja je nk mengupdate sekejap blog. tiba2 teringat hutang2 saya yang belum dijelaskan. erk..bukan utang duit tp utang kerja. btw…pada sape2 la…kalo saya ade berhutang dengan dia terutamanye berbentuk material ni..text me k. anda akan di layan. tba2 teringat lak.arwah encik xbf berhutang dengan ingin memberi saya gelang mutiara. mm..ok2 lupakan itu semua.

tiba2 terasa banyaknye utang saya kt company ni..

  1. mengupdate company profile ( tp bukan salah saya..ade sijil2 company yg belum dapat lagi yg original..kalo x dah lama siap dah)
  2. research the function /relation of earth science to oil n gas ( ni mmg salah saya sbb sy x abeh lg wat research ni. x abeh2 study.xpe2..saya akan meneruskan resarch ni.x lama lagi sy akan menjadi pakar dalam oil n gas industry. setakat to locate pipeline tu small the pieces la..hehe)
  3. script’s experiment for the mosaic 3d image..(waa…ni x berjaya2 lagi smp ke hr ni..penat cr kt mn yang corrupt.tolong2 saya wahai org programming)
  4. manual envi for convert raster to vector (ni mmg kemalasan saya.nnt la. dh x de keje sangat br buat.sbb y nk guna ni dak2 y duduk bawah saya nnt.so nnt la)
  5. convert the heidar file to tiff format (mm..senang je. nk wat td tp bos suh balik..hehe. hr isnin nnt buat)

eh..tu je ke? td rasa mcm byk. actualy..x de la byk tp nk kena study tu y jd banyak. saya masih terkial2 lagi ni tuk mencintai dunia earth science ni.

xpe2..go me! go me! ok…nk sambung pembacaan ngn ~~presumed guilty by vijayandran thanigasalam; author of the spell binding book ‘No intention to kill’.(hahha..bukan nk abeh kan study tp g bc novel lak.sengal)

 

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

