SaYa Ke Tu??

asal masuk blog je nak gelak. sengal la saya ni~~

nak share satu lagu la. x penah tau pun lagu ni. tp y boleh tahu lagu ni sebab caller ringtone seseorang.(siapakah dia??).mm..siapa ek..dia ngan saya x de ape2 kot.(bukan kot la…mmg x de). sebelum ni ktaorg x penah jumpa. then contact2 cam tu je.(cite ni dh lama tp br nk share). then we all pun set date for dating..hehehe. jeng3 ( di ingatkan lagi sekali..ni dh lama berlaku. waktu arwah encik xbf ade lagi :p)

p/s: aishh…saya x curang ngn arwah encik xbf. dia y curang dengan saya.

ok2..back to our story..jumpa la dgn dia. dekat jusco XXX (somewhere in klang valley) ok la..ktaorg pun berdating. then selepas dating…dgr2 dia dh ade caller ringtone. lagu ni la..hehe. tiba2 mcm nk perasan kan diri sndiri lak..lagu tu lagu may-gadis bertudung putih. n hr dating tu saya pakai tudung putih.hahahah. (perasan kan saya?) ah..x kisah la..tp lagu ni best..

Gadis Bertudung Putih

by: May

Wajah seri yang memukau
Pesona kau dipandang
Terpegun dan terkhayal sejenak
Matamu gemilang
Bagaikan ada syurga
Di dalamnya

Aku ingin bersama
Memilik sebuah kota
Bersamamu aku diyakinkan
Ku berada di tengah-tengah
Persimpangan tak ke mana

Bawalah ku pergi
Ke mana saja
Bawalah ku lari
Dari sengsara
Manalah berhenti
Di situ terhenti
Mana kembara terselit kita

Capai tanganku
Kita berganding berdua
Genggam tanganku kita nyanyikan
Lagu yang seirama

seperti biasa. just nk share lirik je. malas nk attach link utk mendownload. nnt kena bayar cukai lak ngn website tersebut.hehe

to encik xxx (takut nk bubuh nama dia sbb malu la kalo terperasan.hehe)..best jumpa ngn awak.awak belanja tgk wayang+makan pizza+belanja tettttt…..n kalo betul la lagu tu tuk sy..thanks sangat2.

nape ye mcm x jumpa dia dh.. sebab cinta ktaorg terhalang..hahaha..(bercinta ke?)tp best la..jumpa dia.(x leh cerita lebih2 sbb dia menyokong saya utk menggunakan wordpress ni)

dah la. nk ckp pasal lagu tu je. g cerita lebih2 lak..daaaa

saya sayang semua orang yang sayang saya =)

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

3 responses to “SaYa Ke Tu??

Leave a Reply

