PeTaNG YaNG iNDah~~~

hahaha…gile kan saya..sepatutnye bersedih selepas kematian buah hati y x berapa nk cinta (dulu cinta la tp waktu dia mati tgh bergado..tu y x cinta) tp saya boleh ketawa berdekah2.
nape ye saya berdekah2??? hahahaha..
sbb tgh berym dengan kawan sama nama dengan saya. dia cerita semua benda n kelakar x hengat. cerita pasal si arwah encik xbf.(kalo ikutkan x baikkan cerita pasal org dh mati…tp nak cite gak) harap2 dia tgh tenang di sana.~~wink3
MySpace
baru la hari ni si nama sama bukak semua cerita.haha..sengal dowh..dalam bercerita tu ade gak terkena kt batang hidung saya..tp x kisah la sbb saya dh x de perasaan dengan arwah encik xbf. and saya dh taw semuanye..x kisah la..jnji semua cerita wat saya tergelak2.
MySpace
x kan la nk bgtaw ape y we all bualkan. sbb mcm x elok je nk bercerita secara umum arwah encik xbf. tp life without him make we all more and more and more better. si nama sama dah jumpa dengan bakal half of her life.saya?? hehe..besok ade org nk belanja makan. (harap2 mumy bagi keluar)
MySpace
ok2. best petang ni sbb bercerita banyak dengan si sama nama. dia bg saya lebih bersemangat. actualy si nama sama ni la bekas gf arwah encik xbf 😛 ape y dia cerita sama je dengan y saya lalui. kata2 jimat: arwah encik xbf tu x berubah dari dulu sampai la dia dikebumikan.. ish3..mintak y baik2 la untuk beliau. saya ni x de la kejam mana tp saya takut bila tiba masa saya plak masuk ke alam lain.
MySpace
si sama nama: best gile waktu ko cite hempok ngan helmet. tu la climaks citer ko petang ni.hahah. (wpun cite y lain lebih funny.ooppss..tu x leh publish) waktu zaman aku x de helmet je weh..kalo ade aku pun dah das2 kan gak.
MySpace
ok..nak end of entry.

saya sayang semua orang yang sayang saya
MySpace

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

