theme~~

aku teringat malam td…faizul msj aku ty pasal blog. ntah blog ape ntah y dia cakap. then dia mengamuk ngn aku. aku pun x taw nape dia mengamuk. sedih gak la aku. dia suka mcm tu. kalo marah org lain ke ape ke…dia suka lepaskan marah dia kt aku. dia igt aku ni x de perasaan ke ape..huhu.. dr mula bercinta smp la x bercinta n sampai la skrg..dia tetap mcm tu.nasib la aku ni kategori penyabar y x berapa nk byk.. kalo la aku ni mcm tunang si sham..kompem dh teruk dh si faizul tu aku maki2 kan. tp nk wat camne..aku marah pun x lepas..nk maki org pun aku maki dlm hati..ee…kadang2 rs mcm nk ketuk2 kepala ni bg marah tu lepas..eeee…geram!!! MySpace
yang macam bangang tu…leh br nk taw alamat blog aku. py la lama aku dh menceburi bidang blog ni..hasil dr pengaruh apat. huhu. x guna kalo ade bf y x taw pasal gf sndr. si faizul tu ibarat gajah kt depan mata x nmpk..semut kt seberang lautan nmpk. tp aku bukan gajah la..

ha..kan dh merepek pasal faizul. kdg2 terpikir…waktu nk dulu mcm beriya. kalo la aku kuarkan blk msj2 kt friendster y dia bg…huh..nnt kata aku mengungkit lak. lantak la dia. selagi aku ni mmpu nk bersbar..sabar la..

ok..back tu tajuk entry kt atas tu..~~theme..ni dh tahap bosan aku main la tukar2 theme blog aku ni..dekat dlm library wordpress ni bukan ade byk pun…nm aku nk create theme sndr..x taw la bila kan..opinion aku la kan…wordpress ni more formal compare to blogspot. tu y theme2 y ade ala2 skema and formal la..y funky2 ke..glemorouse ke..susah la nk jumpa..

so setelah aku main tukar2 theme utk mengisi tahap kebosanan aku…ni la y aku pilih. kalo sebelum ni warna hijau…n today aku pilih theme emire utk theme blog aku ni.

tuk faizul y tercinta…pandai2 la cr ape blog aku..(i think should change this topic la..not theme but m.a.r.a.h)

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

2 responses to “theme~~

Leave a Reply

