KeK 25th..nyum3

hehe..x taw la nape hari ni.buat kerja ckit terus x nk buat banyak.actualy byk je keje not finish yet and have submission nextweek..tp..mm ntah la.dah ting tong gamaknye myself..kah..kah..

dah x taw nk wat pe tu..tgk la gmbar2 yang ade dalam pc ni..byk giler rupanye gmbr dlm ni.muka aku lak tu y melambak.so ade la gmbr waktu celebrated birthday aku hr tu..lawa kek nye. 3 segi.mmg sesuai dengan cinta 3 segi. x taw la if i’m not too update pasal2 kek2 masa kini tp ni la 1st time aku tgk kek 3 segi.hahaha.

ni la kek birthday aku tahun ni. padahal skrg dh mcm2 jenis kek ade.cupcake la ape la.aku la y sgt x update..hahaha..shame to me..hohohoho

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

