aNDai Kau PeRGi

hola eberibadi..

x taw la nape.dah seminggu keadaan aku mcm ni.pening2 and ada ketikanya x boleh tgk cahaya langsung.x taw la.ape problemo nye.terlalu menghadap komputer agaknye.tapi nk wat mcm mn.tugasan pada negara dah kena menghadap benda tu..hoho.harap2 i feel more better after cuti krismas ni.

mm…hari ni sj je nak share lagu lama. lagu indigo-andai kau pergi.ntah la.tba2 rasa terkesan di dalam hati ini bila dgr lagu ni.mayb lagu ni mengingatkan aku dekat seseorg.seseorg y buat perubahan besar dlm hidup aku.ape la jd kt org tu agaknye.hidup lg rsnye sbb x de plak paparazzi g kubur dia ke ape.ok la…ni lirik lagu tu. nmpk mcm jiwang tp sbnrnye sedih woo..hehe

Indigo

Andai Kau Pergi

Dikau pernah berkata
Akulah segalanya
Tanpaku tak mungkin kau bahagia

Namun di sebaliknya
Setelah ku percaya
Kau bersikap dinginku terpinga

( korus )
Andai kau pergi (3 x)
Hilanglah arahku
Jangan kau pergi
Usah kau pergi
Andai kau pergi hampir pasti
Berteman pilu sepanjang hayatku

Dengan sepenuh cinta
Daku tanam di dada
Dengan harapan terbina istana

Apakah di mindamu
Mengapa kau membisu
Hanya katakan kau masih menyinta

Ku tak mengerti
Mengapa kau bersikap sebegitu
Andainya
Kau tahu hatiku
Betapa penuh di dada menyintamu

Sayang
Ku masih tidak mengerti
Ke manakah hilangnya cintamu
Jiwaku resah dan sepi
Andainya kau pergi

andai kau pergi – indigo


Advertisements

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: