keluarga..

22092009042

Gambar family aku waktu hari raya hari tu…ni gmbar dekat kampung mumy aku kt perak..adek beradek mumy aku ckit je..4 org and mumy ala2 bongsu…

tgh mkn tghr secara beramai2 dan makan di brandar rumah dgn alasan ruang dalam rumah x muat (padahal x nk kotorkan karpet)…

yang x de dlm gmbr ni..

i. pakwe(abg mumy y sulung)+makwe+yong pilah+suami yong+nafila

ii.acu + deknor (sbb diorg tukang t angkap gmbar)

iii.udi+kak piza+ibad (sbb diaorg kat lambor)

iv.kakak+abg wan (sbb diaorg blk kelantan)

so…bil y ada+bil y x de=28 org..

hehe…ckit nye bilangan…tu pun dah plus2 ngn menantu2..kalo kira cucu je ade la beberapa kerat..

perkataan terakhir: yang penting kualiti..bukan kuantiti…=P

Advertisements

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

3 responses to “keluarga..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: