kangen oh kangen

aku x taw la aku ketinggalan ke lambat ke…actually aku br la kenal kangen band ni.tu pun aku tgk iklan suh beli ringtone lagi kt tv indon waktu stay kt hotel hr tu…

actually 1st time dgr lagu dia waktu tu nek mobil angkut (ala2 teksi sapu kt msia) kt minangkabau internasional airport…kak zana ckp dia penah dgr lagu tu tp x taw sape band dia.at last taw gak sbb skrg tgh top lagu dia kt sane.tu y asek kuar iklan je…tp sebenarnya lagu y ktaorg dengar tu lagu len..tp y aku nk post kt cni lagu len..hahaha…

lagu y aku nk post ni aku penah dgr gak sbb lagu ni ade dlm drama ketentuan (cerekarama tv3) y jasmin hamid berlakon y dia kaya..adek beradek dia miskin n dia x nk blk waktu mak dia meninggal.waktu tu aku dgr tp dia x appear sape penyanyi dia kt last cite…tapi tba2 aku terjumpa lak lagu ni…lagu y aku cari waktu dgr kt indon tu tajuk dia Doi… y aku nk share ni lagu kembali pulang…..so enjoy la ek….

Kembali Pulang
Kangen Band

powered byLeo’s Lyric Database

Bintang terlihat terang
Saat dirimu datang
Cinta yang dulu hilang
Kini kembali pulang

Lihatlah dia mulai bernyanyi
Coba merangkai mimpi
Cinta yang dulu pergi
Kini datang kembali

Wajahmu mengingatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkanku
De….ngan masa laluku

##
Kekasih yang dulu hilang
Kini datang kembali pulang
Akan ku bawa dia terbang
Damai bersama bintang

Kekasih yang dulu hilang
Kini datang kembali pulang
Betapa senang kurelakan
Dan takkan kulepaskan

(kembali ke #)

kembali pulang-kangen band

About noorkhamisah

happy..happy...touchy... View all posts by noorkhamisah

Leave a Reply

